wtorek, 24 stycznia 2012

Sieemka ;]

Jprd ... ; o Patrzę kiedy ostatni wpis ; o  17 luty ;o prooo ;c Bardzo zaniedbałem tego bloczka ;c Ale jestem moze nie na długo ale okej ;]  Wiec nie było mnie poniewaz nie był mnie nie no prawde mówiąc czasu jest mało  ;ooo Jestem u Dziadka w Zakopcu wiec codziennie nartkii ; p skocznia ; p góry itp ;] Dzisiaj o 22 zaczyna sie imprezka ; )  uhuhu ;]  Szykuje sie na nia od 3 godzin ale mniejsza; ] W moim zyciu nic sie nie zmieniło zbytnio jakos leci ; p Ferie zleciały Wooooow szybko jeszcze tylko kilka dni ;c ZAłamka  ; c i znowu szkoła ; o Przynajmniej zioomki wrócą  !! ;] I dawne beeki i beczki ; ) huehue  ;]  Lubieem to ! ; ) OOoo chyba rosnie ze mnie plastikowy chłopczyk ;)  Hmm chyba nagram piosenke biber i wrzuce na feejsa ;p  Ale uppss czy to nie bedzie karalne ? Ojj tam najwyzej pójde do więznienia ; o o wytrzymacie bezemnie przeciez :)  Ahhh to głupie ACTA !! : )  Nie lubie tego ;c nie popieram i wgl. ! Gryyyy !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahah pochwale się ;)  Żee mój rekord w długosci skoku to 50 m :o o Hahha ;]  zaaaloowe infoo ale okej ; ) Ja sie tam ciesze ;] Kurde wracam do wawkii i od razu bmx juz tęsknie za nim chocby było 100000000000 cm sniegu ide jezdzic ; )  Oououo Filipkuu coś  Ci chyba odwala; ]  TO chyba przez to ze za gooodzinke zaczyna sie impra wiecie dziewczyny te sprawyy nie no ja mam jedyną ;   oo Kingaa <3 Loove ; ] huehuehue ;]  Ale wiecie zadowole sie browarkiem ibedzie gitees ;]  moze 2 ewentualnie 7 ;]  hahahah znowu to lubie ;p  patrząc na wpis duzo tu emotikonów czy jakoś tak ; )) widaac ród bieberków  : o chyba obetne włosyy ;o  zaartuje ;)  Loofciam Was Słodziakii ! ; * ;3 Ołłł maaaj gaasz moje włosy musze uwazaac bo mi sie pomną hahhaha ;) Ej no odwalanko na calego a jeszcze nic nie piłeem ; ) Boje sie co bedzie na imprezce ; O kuurde ... strach sie bac ; )  Zapraszam do zakopca na impree !!  ; ) BEdzie sie działooo ; ] MAgda Dominika i Paulina wiedzą co sie dzieje jak jestem pijany ;O :D SPiewam i wgl takie tam ; )  To tak pozdroo Dla Kingii <3  Adyy <3 Smss-kii ;) Madzii ;  * <siorkii >  Oliii która czyta moje głupie wpisy sumiennie i upomina sie o nowe ;o o jeszcze 2 Ole która długo sie nie odzywała ale i tak ją lubie ; )  iiii dla 3 Olii starej kumpeli ; ) iii dla Klaudiiii <siorki> iii dla Natalii <doobra kumpela> ;D I dla ziomów : Łukii, Mikssuu, Kamyk <lol2> I dla noowo poznanych ziomów ;)  : Piotrkaa i Krzyśka ;) Wszystkich Was Lofciam jestescie pro dziekuje dobranoc ;) ;* ;3  < na imprezeeeee> ;D

2 komentarze:

  1. no to życzę miłej zabawy ! i dziękuję za pozdrowienia : * :3 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :D Tyyy pokemonie !:D Udanej imprezkiii ! Pokeemooon ;3
    -Olaa K. ;p :D

    OdpowiedzUsuń