wtorek, 10 stycznia 2012

:)

Sieemka znowu ;) To tak na sprawdziany jestem praawie naumiany ;3 Oczywiscie maałe sciągni są ;] Huehue ;p Jakoś to przeżyłem zobacze jak przezyje jutro ;] Tymczasem słucham muzyki :) Polecam nutke Dr. Dre -Xxplosive :) Faajna jest ;] Troszke przestałem pisać na odpowie ale uczyłem się wiec spokojnie nadrobie to jakos hehe ;] Poznałem fajne dziewczyny dzisiaj na odpowie pozdro dla nich ;3 Hmm .. szukam własnie jakis fajnych fotek na kompie zeby wrzucic a jak nie to zrobię nową ale wątpie bo wyglądam strasznie ; o :D
Zaraaaz trzeba pograć troche w gierke <3 ;] I potrenować i koniec dnia ;cc Spaać -_- Ale żyjmy chwilą :D Yeah muza gra to jest to życie prooo :D Moje żałosne rymy ;] Lubie rymować rapować :D Moze kiedyś coś napisze dla Was ;p O Was o mnie ;]  Zobacze jak bede miec wene :D huehue ;] Moze w weekend ;]  Ale w weekend lektura oo NIE ! :D hehe ;] Moze bedzie fajna ;3 zobaczy się  ;] Chillout :) Kocham muuuzyke :) jest taka proo daje energie !! :D Moge tanczyć godzinami dzięki niej ;]  Ooo moze wrzuce filmik jak tancze uhuh :D ZAstanowię się nad tym ;]  Aa ciesze się ze mam wiecej czytelników  ;) zawsze cos ;]  huehue ;] Ooo Koteek przyszedł Miilkaa <3 Własnie nie wiem czy Wam mówiłem mam kota milke :) hueheu ;] Ona jest boska ;] ikss dee ;] Loovee you Milkaa :D Macha Wam :) I pozdrawia ;] Okeej więc spadam grać moze bede na odpowie; ] Baaj ! ;3 ;* Do juterka ;] :D Pozdro ;3

1 komentarz:

  1. no dawaj , dawaj Filip rób jakieś inne zdjęcia :d . jeżeli chodzi o taniec to też wrzuć na yt to się oglądnie ;> . piosenka, którą poleciłeś fajna ;] . no to czekam na notkę jutro :3 .

    OdpowiedzUsuń