wtorek, 10 stycznia 2012

Sieeeeeeemanko :D

No cześć ! :)  Dopiero ze szkoły :( Uff wtorek minął jeszcze jutro i z górki ;] Ale niestety jutro 3 sprawdziany :( Historiaa ... Echh Chemia ;c i Biologiaa :( OMG ! :( Niestety ale jakoś przeżyje ... musze ;] Więc dzisiaj mnie czeka romans z tymi przedmiotami ;cc Nie ciesze się z tego alee jakoś to będzie :D Uhuhu w szkole byłoo suuper ;] Pozatym że nie było fajnych lekcji (oprócz polskiego) to ogólnie było okeej :P Beka byłaa :D Nie ma to jak uciec z początku matmy i wrócic pod koniec lekcji z wytłumaczeniem że zgubiło się plecak hahah . Pozdro Dla moich ziomkóww :D Szymek -Szymeckii :D Maaaciusek ;P i Łuukii :D Wymiatacie ! :D Tymczasem jestem na odpowiee :P I pisze z Wami ;] Ale mało pytanek mam ; o :D Zapraszam na Odpowie ;] Hmm mam taką propozycje dla Was ;] Napiszcie o czym chcielibyście żebym pisać ;3 Bo moge pisać o wszystkim na blogu ;] Bo tak to troche przyynudzam ;] A to chyba będzie koniec ;] Napisze wieczorem jak tam mi dzien minął cały ;] ;p Tymczaseem Baaj ! ;3 ;* Pozdro Dla Olii :* (Suszymy Ząbkii) oraz dla drugiej Olii ;* Loove Was ! :* <3 ;3

3 komentarze:

  1. pisz na tym Twoim blogu co Ci ślina na język przyniesie Filip :d . prawdziwi czytelnicy będą czytać wszystko . :d . współczuję Ci jutra ; / . no i dziękuję za pozdrowienia : * :3 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhuu ;d Ojj I ja też Dziękuuję za pzdr. :* :D I nawzajem ;> Hahaa ;p Właź na odpowiee !:D

    OdpowiedzUsuń