wtorek, 17 stycznia 2012

Sieeeema.

Uff Sieemka ; P Żyjecie ? ; p ja jakos zyje ;) hmm sorry ze tak długo nie pisałem alee ... mam wytłumaczenia to tak ;)  W piatek nie napisałem ponieważ poszedłem sobie na dwór o godzinie 15 ;) ale zostalem na dłuzej :d lecz nie na dwórze ale u Łuukiego ;)  robił melanz na rozpoczęcie ferii ;) Uhuhu :D Melanż taak to jest to ;)  Działo się ;] Ja oczywiscie swoje talenty taneczne zaprezentowałem ;o i tak jakos jakos od 15 ;o patrze na zegarek a tam 1 w nocy ;o myśle : " oo kur** mama mnie zaje***" Wbijam na hate godzina 01:30 mama wychodzi zaspana : gdzie ty byłes tak długo ? a ja : aa u kolegi w fife troche zadługo pograliśmy mama : okeej okeej pogadamy rano ;)  hahah ale ze ja rano nie wstaje tylko o godzinie 12 wiec mama juz dawno była w pracy i nie pogadaliśmy ;) a wieczorem jak przyszła zapomniała chyba ;o :D uhuh ;D fajnie ;) miałem tez napisac w sobote ale pisze pisze opowiadam a tam kliknąłem nie tam gdzie trzeba i sruuu skasowało się całe wiec spoko wale nie pisze dalej (przepraszam) w niedziele nie napisałem pooniewaz cały dzien była u mnie babcia ;o i czasu nie miałem ;) a wczoraj zle się czułem główka i te sprawy ;cc a Dzisiaj się zebrałem i pisze :)  haha ;]  Ferie uhuhu ;] dwa dni juz z głowy ;cc Szybko jakos leci ;3 niestety ;p a Wy co porabiacie w ferie ? ; o Ja narazie imprezuje i chodze po miescie z ziomkami ;) Oraz narty snowboard i  łyzwy ;)  ale za tydzien jade do dziadka w góry zaakopane ;D huhuhu bede na skokach narciarskich ;D kochaam to ;D Adaś był wielki ale juz go nie ma ;c czekam na to na tygodnia i sie doczekać nie moge :D:D:D Wręcz jaram sie tym ;o ;D Hah ;] Hm teraz sobie siedze pije ... cole ;)  i pisze z wami ;) leci jakos szybko ; ] ale to juz mówiłem ;] Właasnie mam pomysł ;) chce sobie zrobic tatuaz :D ale nie wiem gdzie i jaki ; o macie jakies pomysły ? doradzcie mi cos ; o  bo nie mam pojecia ;o okej bede konczył jakby co to pisać fejs odpowie lub kto ma mój numer gy gy to na gy gy ;D Właasnie dzisiaj kupiłem sobie nowe słuchawki moze zrobie fotke i wam je pokaze ;) są odlotowe :D Okeej To Baaj ;3

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. no dobra , wytłumaczenia dobre xdd . a co do łyżew to Ci zazdroszczę < 3! w sumie ja też chodzę na lodowisko ;] . aa no i zrób zdjęcie tych słuchawek :d . : *

    OdpowiedzUsuń