poniedziałek, 9 stycznia 2012

Co tam ? ;]

To znowu ja haha ;] Sorry ze Was troche zaniedbuje na odpowie ale nauka wzywa ;] Własnie co do nauki ;p  Romanse były naawet spoko ;3 W kazdym razie przezyłem je ;]
Hmm tak trzeba się uczyć jeszcze przynajmniej 6 laatek ;]  Ale potem studia ;] Lecz myślmy optymistycznie ;3
A co do optymistycznego myślenie własnie ! Niedłuugo ferie :D:D Uhuhuh <3 Cieszycie się ?? ;] (odpowiadajcie w komentarzach ) Ja sie bardzo ciesze się nareszcie odpoczne  od tej nauki grr ;] I nareszcie jak rano po feriach bede wstawał do szkoły to bedzie coraz widniej :D Uff lubie to ! :) Nie lubie wychodzić do szkoły gdy jest jeszcze ciemno to takie dołujące ;p Ale ten czasu szybko leci ;3 juz 19 : 46 ;oo OMG ! :D Niedługo spac potem wstac ogarnąc się szkoła -_- Jedyna myśl która mnie trzyma przy życiu to to że niedługo ferie a potem wakacje i to że w szkole spotkam zajefajny kumpli ;] Niestety jutro fizyka :( To tyle użalanie się nad sobą ;] Huhuhu mam zaciesza ;3 Mam nowych czytelników :D hohoho ;] Czytelniczke ;] Miłoo ;3 pozdro dla tych którzy czytają te moje wypociny :D To tak zapraszam na odpowie i na fejsa c; Tymczasem bywajcie ! Do juuterka :)  ;3 Miłych snów :) I Przezycia dnia w szkole ;] (za błedy ortograficzne z góry przepraszam c;) ;3 Poooozdro Dla Oliii ;** <3 ;3

6 komentarzy:

  1. Fajne wypociny :D .
    Wbijaj na odpowie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhuu.. ;p
    Co za język :D Nie pogada Meen ;p
    PS. Ja to ta z odpowie Co cię tak męczy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pff.. Niby Mickiewicz :D Hahaa ;d Nie noo Jokee ;p Alee giit ;p Napisz Coś jeszcze ! Bo lubię czytać to co piszesz :D
    PS. Znowu ja ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się tam cieszę z ferii ! : * .
    i jeżeli pozdrowienia do mnie to dziękuję :3 .
    czekam na notkę jutro :d .

    OdpowiedzUsuń
  5. A kto by się nie cieszył że już niedługo ferie ? ;D Życzę powodzenia w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń